پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سنجش داوطلبان دکتری براساس 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد مصاحبه صورت می‌گیرد که این یک قانون است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.
شعار سال:رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سنجش داوطلبان دکتری براساس 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد مصاحبه صورت می‌گیرد که این یک قانون است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه گفت: براساس قانون، سنجش داوطلبان آزمون دکتری به این صورت است که 50 درصد مربوط به رتبه داوطلب در آزمون و 50 درصد مربوط به مصاحبه دانشگاه با داوطلبان( سوابق پژوهشی و علمی) است که این قانون را هم سازمان سنجش تصویب نکرده بلکه قانون شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که اسفند 94 تصویب شد.

وی افزود: این یک قانون است و سازمان سنجش به عنوان مجری قانون باید آن را اجرا کند.

خدایی درباره اینکه داوطلبان به سلیقه‌ای بودن مصاحبه‌های دانشگاه‌ها اعتراض داشته‌اند، گفت: دانشگاه‌ها برای مصاحبه یک شیوه نامه دارند و براساس شیوه نامه طبق سوابق آموزشی و پژوهشی به داوطلبان نمره می‌دهند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آزمون دکتری،تاریخ انتشار:16شهریور1398،کدخبر:---،phdtest.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین