پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، گفت: اطلاع زیادی از مضرات امواج پارازیتی ندارم، اما طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، اثر پارازیت‌ها مخرب‌تر از امواج موبایل نیست و اگر کسی مستنداتی مبنی بر مضرتر بودن پارازیت‌ها دارد، به مجلس ارائه دهد.

شعارسال: مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، گفت: اطلاع زیادی از مضرات امواج پارازیتی ندارم، اما طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، اثر پارازیت‌ها مخرب‌تر از امواج موبایل نیست و اگر کسی مستنداتی مبنی بر مضرتر بودن پارازیت‌ها دارد، به مجلس ارائه دهد.

 مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در پاسخ به دغدغه عمومی جامعه نسبت به پارازیت‌ها، که سال‌هاست مطرح می‌شود ولی هنوز مضر بودن یا نبودن آن به طور رسمی در جامعه اطلاع‌رسانی نشده، توضیح داد: اطلاع زیادی درباره مضر بودن یا نبودن امواج پارازیت ندارم، ولی طبق شنیده‌ها و اطلاعات حداقلی‌ای که دارم، هنوز از طرف سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های بین‌المللی دلیلی بر مضرتر بودن پارازیت‌ها از امواج موبایل شنیده نشده است.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مستنداتی مبنی بر مضرتر بودن امواج پارازیت از امواج موبایل دارید، آن را به کمیسیون مربوطه ارائه دهید. حتماً بر اساس مستندات بهتر می‌توان صحبت کرد.

پزشکیان در مورد این نکته که حل مشکل پارازیت‌ها یک مطالبه عمومی است و مجلس باید در جهت شفاف‌سازی به آن ورود کند، گفت: اول باید مشخص شود اشکال پارازیت‌ها کجاست و آیا واقعاً برای انسان مضر است یا نه. بعد آن را مطالبه دانست. کسی که ادعا می‌کند پارازیت‌ها مضرند باید اول با مستندات این ادعا را اثبات کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان توضیح داد: با کمیسیون مخابرات بارها در این رابطه جلساتی برگزار کرده‌ایم، اما طبق تحقیقاتی که تاکنون انجام شده پارازیت‌ آثار مخرب زیادی ندارد، مگر اینکه مستنداتی درباره مضر بودن آن ارائه دهید.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1398 ، کدخبر:337675 www.etemadonline.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
آقای دکتر ، شما چرا دارید پرت گویی می کنید
ناشناس
Germany
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
آقای دکتر ، شما چرا دارید پرت گویی می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین