پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
شبنم نعمت زاده به اتهام انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

شعارسال: شبنم نعمت زاده به اتهام انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

مرداد سال گذشته خبری مبنی بر کشف انباری در استان البرز از دارو‌های احتکار شده به ارزش پنج میلیارد تومان منتشر شد و برخی آن را متعلق به دختر نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت دانستند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعداد زیادی از این دارو‌ها تاریخ مصرف گذشته و اغلب این دارو‌ها جزو دارو‌های جنرال و مکمل‌ها بوده است.

یکشنبه ١٧ شهریور ماه نیز قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه دادگاه بانک سرمایه اعلام کرد که جلسه رسیدگی به پرونده خانم نعمت زاده دوشنبه هفته آینده بیست و پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.

در کشاکش رسیدگی به تخلفات شبنم نعمت زاده، دختر وزیر سابق صمت؛ ساعاتی پیش یاشار سلطانی، روزنامه نگار در توییتی از رانت دیگر خانم نعمت زاده و دریافت وام 1 میلیاردی از بانک سینا با چک و سفته خبر داد .

او در توییتی نوشت: حجم بالای فساد آن هم در تنوع‌ و سلایق مختلف سیاسی نشان از عمق و گستردگی آن دارد.

در کنار اعلام رانت‌های داده شده به افراد؛ بایستی عوامل و افرادی که این مسیر را هموار کرده‌اند هم معرفی شوند.

بررسی پرونده شبنم نعمت‌زاده نشان می‌دهد او چگونه از بانک سینا وام 1 میلیاردی را با چک و سفته دریافت کرده است.

شبنم نعمت‌زاده در سال 96 از بانک سینا - منطقه شرق تهران - مبلغ 10,000,000,000 ریال تسهیلات آن هم با وثیقه «چک» و «سفته» دریافت کرده است.

این وام‌ها توسط «خلیل اله مهرابی» مدیر وقت منطقه شرق تهران بانک سینا و «مسعود صحیحی نمینی» معاون وقت همان منطقه واگذار شده است.

تعداد این وام‌ها که به این صورت به شبنم واگذار شده محدود به بانک سینا نیست و در سایر بانک ها نیز وام‌های مشابه با وثیقه چک و سفته به او اعطا شده است.



با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اسکان نیوز ، تاریخ انتشار:17  شهریور 1398 ، کدخبر:22548 ،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین