پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پایان عملیات بازگشت حجاج ایرانی در بامداد دیروز ۱۸ شهریور ۹۸، گفت: متوسط تاخیرهای پروازی در عملیات حج امسال ۱۹ دقیقه بود.
شعارسال: رضا جعفرزاده با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران گرامی آن حضرت، اظهار کرد: با فرود آخرین پرواز "هما" در فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در بامداد 18 شهریور ماه، عملیات افتخار آفرین حج تمتع سال 1398 به پایان رسید.

وی تصریح کرد: عملیات اعزام و پذیرش بیش از 88 هزار و 600 زائر ایرانی خانه خدا از 17 تیر در 19 فرودگاه کشور آغاز و ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با انجام 760 پرواز موفق به انجام این عملیات سنگین در کشور شد.

وی با اشاره به اینکه متوسط تاخیرها حدود 19 دقیقه بود، افزود: با وجود رشد 4 درصدی زائران و 14/5 درصدی پروازها نسبت به سال گذشته، با هماهنگی و همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی و انتظامی و امنیتی مستقر در فرودگاه‌ها، تاخیرها کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل داشت و بسیاری از پروازها هم با تعجیل به فرودگاه‌های مقصد رسید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به سهم 26 درصدی ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پروازهای امسال حج از تمامی دست اندرکاران در تمامی بخش های "هما" و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سپاه حفاظت فرودگاه‌ها، پلیس فرودگاه های کشور، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج، سازمان حج و زیارت، گمرک و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری تشکر و قدردانی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1398 ، کدخبر: 2093519 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
امسال خیلی خوب حج برگزار شد به نظرم همکاری عربستان هم در این موضوع بی تاثیر نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
ایران ایر امسال بسیار تلاش کرد به تنهایی و به خوبی پروازهای حج را به پایان رساند جایی بسی قدردانی دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین