پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تمرکز ما بر باندهای بزرگ در داخل افغانستان است، کنترل کمی در این کشور داریم و متأسفانه با آمدن کشورهای فرا منطقه‌ای و در ۲۰ سال گذشته تولید مواد مخدر ۵۰ برابر شده است.

شعارسال: اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر پلیس اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت اصلی مقابله و کشف در مرزهای شرقی کشور خلاصه می‌شود و در آن نقاط تمرکز داریم، گفت: بر اساس آمارها بیش از ۷۰ درصد کشفیات در پنج ماهه نخست امسال برای استان های شرقی و حاشیه شرقی، شامل شش استان است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۳۰ درصد دیگر کشفیات مربوط به کل استان‌هاست، البته تمرکز اولیه ما در مناطق مرزی است که نگذاریم مواد مخدر از این مبادی وارد شود.

مومنی بیان کرد: اقدامات اطلاعاتی، دومین اولویت برای مبارزه با مواد مخدر است که در این حوزه اقدامات اطلاعاتی را گسترش دهیم و شبکه‌ها و باندهای بزرگ را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که امسال کشف اطلاعاتی افزایش پیدا کرده است، تمرکز هم بر باندهای بزرگ در داخل افغانستان است، کنترل کمی در این کشور داریم و متأسفانه با آمدن کشورهای فرا منطقه‌ای و در ۲۰ سال گذشته تولید مواد مخدر ۵۰ برابر شده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: ما تا کنون کوتاه نیامده‌ایم و از سوی وزارت خارجه، دستگاه‌های مربوطه و خود ستاد مباررزه با مواد مخدر در خصوص تغییر الگوی کشت و کشت جایگزین و معیشت مردم افغانستان پیشنهاداتی به سازمان ملل شده است.

وی با توضیح اینکه پیگیر‌ی‌های لازم در خصوص این پیشنهاد را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: در داخل کشور، تمرکز بر مقابله در شرق کشور و توسعه اقدامات اطلاعاتی و مبارزه با باندهای اصلی جزء اولویت‌های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر است که نیروی انتظامی در این عرصه در خط مقدم قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار:16شهریور1398 ، کدخبر: 968400: www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
یعنی تولیدش هم 50 برابر بالا رفته یا توزیع اش 50 برابر شده ؟ چون افزایش 50 برابری تولید حتی در 10 سال، تقریبا محاله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین