پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ بیماری خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد، گفت: برخی از اقلام دارویی این بیماران کاملا رایگان است.وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان در حوزه بیماری‌های خاص هزینه شد، افزود: در این بخش در حالی که جمعیت ۶۷ هزار نفر است، اما یک پانزدهم هزینه سازمان بیمه سلامت معطوف به بیماران خاص شده است.

شعار سال: طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به حمایت‌های سازمان بیمه سلامت از بیماران خاص، گفت: در حال حاضر ۵ بیماری خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، MS، دیالیز و گیرندگان پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان در حوزه بیماری‌های خاص هزینه شد، افزود: در این بخش در حالی که جمعیت ۶۷ هزار نفر است، اما یک پانزدهم هزینه سازمان بیمه سلامت معطوف به بیماران خاص شده است.

موهبتی با دبا تاکید بر اینکه بعضی از دارو‌ها در حوزه بیماری‌های خاص به کل رایگان است، تصریح کرد: در برخی دیگر از دارو‌ها پرداختی بیماران تنها ۵ درصد و گاهی ۳۰ درصد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دارایان تاریخ انتشار 18 شهریور 98، کد خبر: 24200، www.daraian.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین