پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت:‌ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد، بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد.

شعارسال: معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت:‌ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد، بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد.

لعیا جنیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص نظر دولت درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها گفت: صحبت من کاملاً مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد، بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مسئله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم کرده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می‌کند.

وی افزود: دولت حتماً سعی می‌کند با تعامل این مسئله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است. البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی کرده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم تلاش می‌کند که مسیرش همین است؛ ان‌شاء‌الله با تعامل.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 شهریور 1398 ، کدخبر:2094321  www.tasnimnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین