پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
با امضای استانداران استان‌های شرقی و معاون وزیر نیرو، تفاهم‌نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور منعقد شد که در این تفاهم‌نامه با انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب از سواحل چابهار به خراسان جنوبی موافقت شد. در این جلسه که در سالن همایش‌های شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، تفاهم‌نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار توسط علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و قاسم تقی‌زاده خامسی معاون آب‌ و آبفا وزارت نیرو به امضاء رسید.

شعار سال: در نشست مشترک استانداران استان‌های شرق کشور با مدیران وزارت نیرو تفاهم‌نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور منعقد شد.

در این جلسه که در سالن همایش‌های شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، تفاهم‌نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار توسط علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و قاسم تقی‌زاده خامسی معاون آب‌ و آبفا وزارت نیرو به امضاء رسید.

براساس اعلام معاون آب و آبفا وزارت نیرو برای سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اجازه برداشت یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب آب از سواحل چابهار صادر شده است.

بر این اساس میزان تخصیص آب استحصالی به استان سیستان و بلوچستان 228 میلیون مترمکعب، خراسان رضوی 110 میلیون مترمکعب و خراسان جنوبی 60 میلیون مترمکعب خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 20 شهریور 98، کد خبر: 2094425، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
به نظرم این کارا اشتباه محضه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین