پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سالانه ۲۵ هزار تن انواع ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، این در حالی است که در سه استان شمالی کشور سالانه ۱۷ هزار تن ماهی تولید می‌شود.

شعارسال: محمود حجتی در آئین افتتاحیه کارخانه پازن تاراز در شهرکرد با بیان اینکه در کشور نارسایی، نارضایتی و گلایه‌مندی وجود دارد، گفت: نباید اجازه دهیم برخی غفلت‌ها به کشور آسیب بزند.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه مخالف نقد برای رفع مشکلات موجود در کشور نیستیم، اظهار داشت: نباید تحت تاثیر جوسازی و فضاسازی رسانه‌های معاند و فضای مجازی قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: سالانه ۲۵ هزار تن انواع ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، این در حالی است که در سه استان شمالی کشور از جمله گلستان، گرگان و مازندران سالانه ۱۷ هزار تن ماهی تولید می‌شود.

حجتی با بیان اینکه تولید، بدون در نظر گرفتن موضوعاتی مانند فرآوری، تقاضا، تامین نهاده و... موثر نیست و نتیجه مطلوبی در پی ندارد، افزود: مدت زمان نگهداری محصولات کشاورزی اندک است، بنابراین محصولات تولیدی ما باید بر محور تقاضا و زنجیره تولید باشد تا بتوانیم تولیدی پایدار و اقتصادی داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: به‌همین منظور باید در شکل‌گیری هولدینگ‌هایی مانند فرادانه تلاش کنیم تا در خدمت مردم و شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به اختلاف‌نظرهای موجود در کشور، یادآور شد: نباید این موضوع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور خللی وارد کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21شهریور1398 ، کدخبر: 13980621000150: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین