پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
رحمانی فضلی با وزیر کشور قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کردند که در رابطه با همکاری انتظامی و امنیتی ایران و قرقیزستان موافقتنامه ای امضا شد.

شعارسال: رحمانی فضلی با وزیر کشور قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کردند که در رابطه با همکاری انتظامی و امنیتی ایران و قرقیزستان موافقتنامه ای امضا شد.

 رحمانی فضلی با وزیر کشور قرقیزستان در خصوص مبارزه با گروه‌های افراطی و مجرمین بین‌المللی، قاچاقچیان و تأمین امنیت در مرزها دیدار و گفت‌وگو کردند.

طرفین برای تقویت تعاملات در زمینه تأمین امنیت ابراز آمادگی کامل کردند و در رابطه با همکاری انتظامی و امنیتی ایران و قرقیزستان موافقتنامه ای امضا شد.

در این دیدار درباره تلاش‌های 2 کشور برای حفظ ثبات منطقه ای، مبارزه با قاچاق موارد مخدر، افراطگرایی و دیگر موضوعات مورد نظر تبادل نظر تفصیلی صورت گرفت.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 22 شهریور 98، کد خبر:896966 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
ایران خیریه ای جهانی باز کرده است غافل از مردم خود ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین