پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
خودسوزی سحر خدایاری که منجر به مرگ این دختر جوان شد او را به دختر آبی مشهور کرد و بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را به حاشیه کشاند.

شعارسال: برخی رسانه های بین الملل ماجرای دروغ دختر آبی را از پیج توییتر منتسب به باشگاه استقلال منتشر کرده اند.

 خودسوزی سحر خدایاری که منجر به مرگ این دختر جوان شد او را به دختر آبی مشهور کرد و بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را به حاشیه کشاند.

در این میان برخی رسانه های بین الملل ماجرای دروغ دختر آبی را از پیج توییتر منتسب به باشگاه استقلال منتشر کردند. این صفحه مطلبی را به زبان انگلیسی منتشر کرد و نوشت:

سحر عزیز ما خود را به آتش کشید ، هنگامی که به اتهام ۶ ماه زندان به اتهام ... رفتن به استادیوم برای حمایت از # استقلال او.

او علیرغم اینکه سیاست این کار را برای او غیرقانونی ساخته است ، از ما حمایت کرد ، اما ما برای حمایت از او چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ مطلقا هیچ چیزی. ما ترسو هستیم

بسیاری معتقدند این توئیت آغاز ماجراهای حاشیه‌ای بوده که دروغ دختر آبی را به همراه داشته و رسانه‌های بیگانه با استناد به آن موجی ایجاد کرده و روی آن سوار شدند تا بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را به چالش بکشند.

با این تفاسیر باید باشگاه استقلال نسبت به این صفحه توییتر واکنش نشان دهد و در صورتی که متعلق به باشگاه استقلال نیست اعلام برائت کند.

اما میرشاد ماجدی درباره توئیت منتسب به باشگاه استقلال درباره مرگ سحر خدایاری بانوی هوادار این باشگاه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: آقای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، ایران نیست و فردا به تهران برمی‌گردند تا توضیحات لازم را درباره موضع باشگاه مشخص کنند ولی توئیتر باشگاه استقلال فیلمی یک دقیقه‌ای را درباره مرگ خدایاری منتشر کرده است.

با این تفاسیر باید از آقای فتحی و باشگاه استقلال پرسید که در این برهه مهم چرا پیج منتسب به استقلال را تکذیب نمی کنند و امنیت ملی را بازیچه سفر خود می کند. آیا نباید روابط عمومی باشگاه جوابگو باشد؟


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار21  شهریور 98، کد خبر:415165 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
چی بگه خو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین