پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تابلوی خسته و رنگ پریده سازمان هواپیمایی کشوری، هدیه تصویری ما به وزیر محترم راه و شهرسازی. باید از آقای مهندس اسلامی پرسید که قرار ما از اول این بود؟ انتظار ما از شما در حوزه هوانوردی بسیار بالاتر از عملکرد موجود است جناب وزیر . از سازمانی که به ظاهر هویتی خود کم توجهی نموده و احتمالا برایش بی اهمیت است، چه انتظاری برای تامین امنیت پروازها و انجام درست وظایف می توان داشت؟ آقای وزیر ، آیا بعد از گذشت سه سال، حکم انتصاب مهندس عابدزاده قانونی است؟ لطفا بشکل شفاف پاسخ دهید.
شعار سال : تابلوی خسته و رنگ پریده سازمان هواپیمایی کشوری، هدیه تصویری ما به وزیر محترم راه و شهرسازی . باید از آقای مهندس اسلامی پرسید که قرار ما از اول این بود؟ انتظار ما از شما در حوزه هوانوردی بسیار بالاتر از عملکرد موجود است جناب وزیر . از سازمانی که به ظاهر هویتی خود کم توجهی نموده و احتمالا برایش بی اهمیت است، چه انتظاری برای تامین امنیت پروازها و انجام درست وظایف می توان داشت (اثر پیگمالیون ، Pygmalion effect ) ؟
جناب وزیر، عملکرد شما با موضوع نظارت عالیه و جهت دهی و سیاستگذاری مرتبط با سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور ، ایرلاین ها و ...، همچنین بعضی از انتصابات و بی تفاوتی شما به برخی دیگر از انتصابات و تغییرات ، بنظر راضی کننده نمی آید.
آقای وزیر ، آیا بعد از گذشت سه سال، حکم انتصاب مهندس عابدزاده قانونی است؟ لطفا بشکل شفاف پاسخ دهید.



اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
شعار سال و خبرگزاری های فارس و تسنیم تنها رسانه هایی هستند که بی پروا نویسی می کنند و با کسی تعارف ندارند.
خسته نباشید. از قوه قضاییه هم اگر بتوانید کمک بگیرید، خوب کارهایتان جلو می رود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین