پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۳۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام معلمان تمام‌وقت از اول مهر امسال خبر داد.
شعارسال: علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، اظهار کرد: یکی از اجزای اصلی پروژه مهر، تأمین نیروی انسانی است که کار آن از زمستان ٩٧ آغاز شد و با تعامل با تمام مدیران‌کل تا امروز ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه هیچ کلاسی در شروع سال تحصیلی نباید بدون معلم باشد، گفت: از ٨٧٠ هزار نفر نیروی شاغل در آموزش و پرورش ، ۶۴ درصد معلمان، ١١ درصد نیروهای حق‌التدریسی، ۵ درصد نیروی کیفیت بخشی و ٢٠ درصد مدیریت آموزشگاهی هستند که کلیت شاکله نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

الهیار ترکمن ادامه داد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش، توزیع نامتوازن نیروی انسانی در استان‌هاست که بررسی‌های زیادی برای رفع این مشکل صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تأمین نیرو در مدیریت آموزشگاه به صورت کامل انجام گرفته است و این موضوع به صورت کسری در تأمین معلم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: سال ٩٧ در طول سال تحصیلی بازنشستگی نیروی انسانی داشتیم و هر چه سال گذشت به حجم ساعات حق‌التدریس اضافه شده است که این حجم بر روی برنامه‌ریزی مالی تأثیر گذاشته است.

الهیار ترکمن تصریح کرد: در برنامه‌ریزی نیروی انسانی کمک کنید تا در ابتدای سال بازنشستگی نیروی انسانی یا مرخصی‌ها اتفاق بیفتد تا بر مبنای آن حق‌التدریس استان‌ها شکل بگیرد و باید برای ادامه سال تحصیلی برنامه‌ای برای نگهداشت نیروی انسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اصل تفاهم‌نامه‌های نیروی انسانی استان‌ها، اظهار کرد: حدود ١٢ میلیون و ۶٨٠ هزار دانش‌آموز و ۵١٢ هزار کلاس برای شروع سال تحصیلی پیش بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از اول مهر، صدور احکام معلم تمام وقت انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1398 ، کدخبر: 13980624000196 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
مرد این آقای ترکمن و وزیر نشد که نشد. بخت برگشته طفلکی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین