پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
یک رسانه غربی از طرح محرمانه حزب کارگر انگلیس برای برکناری «بوریس جانسون» از پست نخست وزیری این کشور خبر داد.
شعارسال: به دلیل وضعیت سیاسی بوجود آمده در انگلیس و تاکید بوریس جانسون بر خروج این کشور از اتحادیه اروپا حتی بدون توافق با بروکسل، حزب کارگر در طرحی محرمانه قصد برکناری وی از سمت نخست وزیری را دارد.

بر اساس این طرح محرمانه که نیازمند کسب حمایت از سوی احزاب سیاسی دیگر همچون لیبرال دموکرات، و نمایندگان جدا شده از حزب محافظه کار است، با شروع کار مجدد پارلمان، طرح رای اعتماد به بوریس جانسون به اجرا گذاشته شده و وی از سمت نخست وزیری کنار می رود؛ در ادامه این طرح، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر، به عنوان نخست وزیر موقت برای شش ماه عهده دار امور می شود تا همه پرسی دوم در خصوص برگزیت انجام شود و پس از آن انتخابات عمومی برگزار می گردد.

طی چهار سال گذشته و پس از همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هیچ دولتی هنوز موفق نشده این وعده را عملی کند و تمامی تلاش‌ها و اقدامات دولت جانسون در هفته‌های گذشته نیز بی‌نتیجه بوده‌است.

پارلمان انگلیس حتی مصوبه‌ای علیه خروج بدون توافق از اتحادیه تصویب کرده و جلوی انتخابات زودهنگام را هم گرفته‌ و دولت جانسون نیز پارلمان را تا ۱۴ اکتبر معلق کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1398 ، کدخبر: 4718771 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
این بنده خدا هم مثل احمدی نزاد خودمونه توی انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین