پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
سید عباس موسوی اخبار منتشر شده در مورد دیدار احتمالی روحانی و ترامپ در نیویورک را رد کرد و گفت: من چنین اخباری را تایید نمی‌کنم و چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.
شعار سال:اگر شرایط مساعد باشد آقای ظریف مهیای سفر به نیویورک طی روز‌های آینده هستند و در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل که افتتاحیه آن از فردا است ایشان به همراه رییس‌جمهور شرکت می‌کنند. در نیویورک نیز دیدار‌ها و گفت: وگو با مقامات کشور‌های دوست برقرار است و به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: در هفته‌ها و روز‌های اخیر شاهد تحرکات گسترده دیپلماتیک در کشور بودیم.

سید عباس موسوی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به سفر رییس‌جمهور به ترکیه برای شرکت در پنجمین نشست سران آستانه گفت: امیدوارم این نشست نتایج خوبی برای مردم سوریه داشته باشد.

موسوی گفت: اگر شرایط مساعد باشد آقای ظریف مهیای سفر به نیویورک طی روز‌های آینده هستند و در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل که افتتاحیه آن از فردا است ایشان به همراه رییس‌جمهور شرکت می‌کنند. در نیویورک نیز دیدار‌ها و گفت وگو با مقامات کشور‌های دوست برقرار است و به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی اخبار منتشر شده در مورد دیدار احتمالی روحانی و ترامپ در نیویورک را رد کرد و گفت: من چنین اخباری را تایید نمی‌کنم و چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:25شهریور1398،کدخبر:411804،fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
آقا باید دیدار کنن اول و آخر حالا شما در دستور کار قرار نده ببینیم چی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین