پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه در در دومین روز اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، از تصمیم دولت برای اختصاص بیش از ۷هزار میلیارد تومان به آموزش عالی در سال ۹۸خبر داد.

شعارسال: رئیس سازمان برنامه و بودجه در در دومین روز اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، از تصمیم دولت برای اختصاص بیش از ۷هزار میلیارد تومان به آموزش عالی در سال ۹۸خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم این تخصیص‌ها برای آموزش عالی به ۱۰۰ درصد برسد.

وی افزود: سیاست و نگاه ما در دولت این است که شرایطی فراهم شود تا بر اساس آن افراد بتوانند ایده‌های خود را به مطلوب و در نتیجه به ثروت تبدیل کنند. بنابراین سازمان برنامه و بودجه کشور توجه به توسعه علمی را از اولویت‌های خود می‌داند.

نوبخت هدف دولت را کارآفرینی دانشگاه‌ها دانست و گفت: تلاش ما این است که طی ۳ تا ۵ سال آینده دانشگاه‌ها وابستگی کمتری به خزانه دولت داشته باشند چرا که آنها باید بر اساس برنامه به دانشگاه کارآفرین تبدیل شوند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین  ،تاریخ انتشار: 24 شهریور1398،کدخبر:380949 www.eghtesadonline.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
ایده که مطرح بشه باید اولش حمایت مالی بشه تا به سوددهی و درآمدزایی برسه یا نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین