پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
«گنبد کاووس» به گفته خیلی از کارشناسان مهد والیبال ایران است. با این وجود از سالیان بسیار دور والیبال گنبد در لیگ برتر فراز و نشیب‌های گوناگونی را تجربه کرده است. از اسامی مختلفی مانند نئوپان گنبد، هاوش گنبد و ... گرفته تا به امروز که شهرداری گنبد، نامگذاری شده و مشکلات مالی و انتخاب بازیکن و نداشتن اسپانسر مشخص از دیگر مشکلات این تیم‌ها است.
شعار سال: شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع شده که رشته والیبال در بین مردم این دیار از علاقه‌مندان زیادی برخوردار است. «گنبد کاووس» به گفته خیلی از کارشناسان مهد والیبال ایران است. اثبات این قضیه چندان مشکل نیست، فقط کافیست زمانی که تیم والیبال گنبد بازی دارد به تماشای آن بنشینید، چه در پای تلویزیون و چه در محل برگزاری آن. شور و هیجان تماشاگران و انبوه جمعیت آن‌ها گویای همه چیز است. با این وجود از سالیان بسیار دور والیبال گنبد در لیگ برتر فراز و نشیب‌های گوناگونی را تجربه کرده است. از اسامی مختلفی مانند نئوپان گنبد، هاوش گنبد و ... گرفته تا به امروز که  شهرداری گنبد، نامگذاری شده و مشکلات مالی و انتخاب بازیکن و نداشتن اسپانسر مشخص از دیگر مشکلات این تیم‌ها است. با این وجود این تیم شهرستانی تنها به دلیل علاقه بیش از حد جوانان گنبدی تا به امروز توانسته با غرور در لیگ برتر بازی کند. وجود چنین پتانسیل بالایی بی‌دلیل نیست! محله‌های این شهرستان همه روزه شاهد رقابت‌های دوستانه‌ای است که در زمین‌های خاکی برگزار می‌شود. جوانان این شهرستان با کمترین امکانات و در زمین‌هایی که با دست خود آن را ساخته‌اند، والیبال گنبد را زنده نگه داشته‌اند. هر روز غروب در نقاط مشخصی در این شهرستان علاقه‌مندان به والیبال دور هم جمع شده و مسابقات دوستانه‌ای را برگزار می‌کنند. در بین این بازیکنان اعضای تیم ملی و باشگاهی و حتی خیلی از پیشکسوتان این رشته نیز به چشم می‌خورند. پیشکسوتانی همچون عثمان سن سبیلی که همچنان در بعضی از رقابت‌های‌ والیبال ساحلی در تیم ملی مشغول به فعالیت است. رده سنی چندان ملاک نیست و هر کس که توانایی بازی داشته باشد میتواند در این رقابت‌ها شرکت کند. جذابیت این بازی‌ها به قدری بالاست که در بعضی از روزها تماشاگران به بالای ۲۰۰ نفر هم می‌رسند. شاید این تعداد تماشاگر برای دیدن رقابت‌های رسمی والیبال در شهرهای دیگر حضور نداشته باشند. ناگفته نماند که مربیان برجسته و ملی پوش در سالن‌های ورزشی این شهرستان همه روزه در حال تربیت خیل عظیمی از این علاقه‌مندان در رده‌های سنی مختلف هستند تا پشتوانه والیبال این شهرستان همیشه پایدار بماند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:23شهریور1398،کد خبر:98062310546،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین