پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز گفت: در پی انتشار کلیپی در مورد دریافت وجه اجباری در هنگام ثبت نام در مدرسه شهدای احمدآباد این ناحیه عذر مدیر مدرسه خواسته شد.

شعارسال: رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز گفت: در پی انتشار کلیپی در مورد دریافت وجه اجباری در هنگام ثبت نام در مدرسه شهدای احمدآباد این ناحیه عذر مدیر مدرسه خواسته شد.

 شهباز گودرزی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز اظهار کرد: پس از انتشار ویدئو یکی از شهروندان در خصوص گلایه از مدیر مدرسه شهدای احمداباد مبنی بر دریافت وجه اجباری در هنگام ثبت نام در فضای مجازی بلافاصله کارشناسان واحد بازرسی این ناحیه از این مدرسه بازدید و تخلف مدیر آن مشخص شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در مورد دریافت نکردن وجه اجباری در هنگام ثبت نام دانش آموزان بار‌ها تذکرات لازم داده شده بود و پس از شنیدن صحبت‌های مدیر این آموزشگاه تصمیم بر این شد که فرد دیگری جایگزین این مدیر شود.

تعداد بازدید : 99

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 27 شهریور1398،کدخبر:7074177 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین