پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۱۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های رئیس‌جمهور کشورش درباره ایران انتقاد کرد.
شعارسال: «پت بوته‌جج» از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا از سیاست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

بوته‌جج در مصاحبه با ام‌اس‌ا‌ن‌بی‌‌سی گفت: «کاری که باید انجام شود تنش‌زدایی است و این کار ساده‌ای نیست. ما وضعیتی ایجاد کرده‌ایم که ناپایدار است».

این سیاستمدار آمریکایی اضافه کرد: «خروج کاخ سفید از توافق هسته‌ای ایران سرآغاز یک اثر دامینو شد. حالا ما در شرایطی با بی‌ثباتی بیشتر زندگی می‌کنیم. رئیس‌جمهور هم مجبور است بین گزینه‌هایی که خوب نیست یکی را انتخاب کند و او خودش، خودش را در این وضعیت قرار داده است».

نامزد انتخابات آمریکا تصریح کرد: «نگرانی واقعی این است که ممکن است گام اشتباهی انجام شده و اوضاع را کاملاً از کنترل خارج کند. رئیس‌جمهور از لحاظ راهبرد خود در قبال ایران بشدت سردرگم به نظر می‌رسد. درباره مذاکره با ایران صحبت می‌کند، بعد به کلی منکر می‌شود که چنین گزینه‌ای را زمانی روی میز قرار داده است. تا آنجا پیش رفت که می‌خواست به نقاطی در ایران حمله کند و بعد لحظه آخر نظرش را عوض کرد».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1398 ، کدخبر: 13980630000038 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین