پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن»از آماده‌باش 100 درصدی مأموران پلیس تهران از امروز تا 20 مهر در راستای ایجاد نظم، انضباط و امنیت‌بخشی به شهروندان و بخصوص دانش‌آموزان خبر داد.
شعار سال:فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش 100 درصدی مأموران پلیس تهران از امروز تا 20 مهر در راستای ایجاد نظم، انضباط و امنیت‌بخشی به شهروندان و بخصوص دانش‌آموزان خبر داد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در رزمایش «مهر ایمن شهر ایمن» از آماده باش 100 درصدی پلیس تهران از امروز تا 20 مهرماه خبر داد و اظهار داشت: پلس تهران  از امروز تا 20 مهر ماه در آماده‌باش 100 درصدی برای خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان و بخصوص دانش‌آموزان خواهد بود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: ارتقا انضباط‌بخشی در عبور و مرور شهروندان بخصوص در مهرماه،  ایجاد هماهنگی و هم افزایی پلیس و سایر دستگا‌های خدمات‌رسان و  امدادی و پاکسازی محیط پیرامونی مدارس با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر از جمله اهدافی است که در رزمایش مهر  ایمن شهر ایمن دنبال خواهد شد.

وی گفت: 15 هزار نیروی پلیس در این طرح در آماده‌باش کامل بوده و می‌توان گفت بیش از 150 هزار نیرو از تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها در اجرای شهر ایمن و مهر ایمن نقش فعال دارند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:30شهریور1398،کدخبر:900659،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین