پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با عکسی از هواداران پرسپولیس برای هر دو تیم ارزوی موفقیت کرد.

شعارسال: سیدعباس موسوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه کشورمان در توئیتی برای دربی با تصویری خاص از طرفداران تیم پیروزی تهران در توئیت خود نوشت:

"به عنوان یکی از خدمتگزاران کوچک در عرصه دیپلماسی عمومی و ورزشی کشور، امیدوارم نودیمن دربی استقلال و پرسپولیس در اخرین روز از تابستان 98 جذاب تر و بی حاشیه تر از همیشه برگزار شود و به نمایشی از انضباط و اخلاق و جوانمردی ایرانی نزد جهانیان تبدیل شود. یا حق"

سخنگوی وزارت خارجه پیش از این  گفته بود: احتمالا پرسپولیس دربی را می برد! او در لفافه می گوید در وزارت خارجه اگرچه خودش و خیلی ها پرسپولیسی هستند اماا استقلالی هم دارند اما بیشترشان طرفدار آن تیمی که بهتر بازی می کند هستند و آن تیم هم پرسپولیس است!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:31شهریور1398 ، کدخبر: 1302187: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین