پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۳۴۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه صدا و سیما با حضور دانشجویان نو ورود و دانش آموختگان این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم با حضور رئیس دانشگاه صدا و سیما و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نشان ۵۰ سالگی دانشگاه صدا و سیما رونمایی شد
شعار سال:با حضور رئیس دانشگاه صدا و سیما و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نشان ۵۰ سالگی دانشگاه صدا و سیما رونمایی شد

 مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه صدا و سیما با حضور دانشجویان نو ورود و دانش آموختگان این دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید سعیدرضا عاملی در این مراسم گفت: دانشگاه صدا و سیما قدمت ۵۰ ساله دارد و تاریخچه شکوفایی نیز دارد. اول مدرسه عالی بوده و الان دانشگاه شده است و تجربه انباشته‌ای دارد و شاید بهترین نمونه در ارتباط دانشگاه، صنعت و بازار باشد. دانش آموختگان این دانشگاه در صدا و سیما به کار گرفته می‌شوند. نسبت تحصیلات و شغل بهترین نسبت در رشته‌های پزشکی و بیش از ۸۲ درصد است و دانشگاه صدا و سیما هم در تراز این دانشگاه‌ها این تناسب را دارد.
وی ادامه داد: این دانشگاه توانسته دانش و مهارت را با هم جمع و ظرفیت ارزشمندی برای مهارت افزایی ایجاد کند. توقعی که از دانشگاه صدا و سیما و خود سازمان صدا و سیما می‌رود این است که به روز باشد و بتواند با این تحولات عظیمی که در صنعت دیجیتال به وجود آمده است همراه و چه بسا جلو دار حرکت تحولات دیجیتال در کشور شود.
رئیس دانشگاه صدا و سیما در این مراسم گفت: امسال ۳۱۶ دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد داریم که بیشتر آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد هستند.
آقای شهاب اسفندیاری افزود: بیشتر ورودی‌های ما از نخبگان هستند به ویژه در رشته‌های روزنامه نگاری و مدیریت رسانه ورودی‌های ما از رتبه‌های برتر کنکور هستند.
در این مراسم ضمن تجلیل از آقای پرویز شیخ طادی، از دانش آموختگان برتر و رتبه‌های ممتاز دانشگاه تقدیر شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:1مهر1398،کدخبر:2530390،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی موسوی
United States
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
رسانه میلی در این 50 سال چه استعدادی را شکوفا کرده مگر این که در نهایت ممنوع التصویر کنند استعداد ها رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین