پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
ابراهیم درستی رییس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه گفت: سعی می‌کنیم با رایزنی که با مسئولین داریم، مشکل کسبه را حل کنیم که برای مصرف‌کننده مشکل پیش نیاید.
شعار سال:رییس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه گفت: سعی می‌کنیم با رایزنی که با مسئولین داریم، مشکل کسبه را حل کنیم که برای مصرف‌کننده مشکل پیش نیاید.

«ابراهیم درستی»، رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه، در خصوص اعتراضات روز گذشته موبایل‌فروشان در پاساژ علاءالدین تهران گفت: یک سری از تلفن‌های همراه بوده که این تلفن‌ها ریجستر شده و به مشکل برخورده و از طریق همراه اول به هر علتی فعالیتشان، قطع شده بود.

وی افزود: سعی می‌کنیم با رایزنی که با مسئولین داریم، مشکل کسبه را حل کنیم که برای مصرف‌کننده مشکلی پیش نیاید. انشالله رایزنی می‌کنیم و مشکل حل خواهد شود. با مسئولین ذیربط در بخش ریجستر مشکل را حل می‌کنیم.

ابراهیم درستی در خصوص اعتراضات بیان کرد: ما با شلوغ کردن موافق نیستیم. به صورت دیپلماسی اداری مشکل را در یکی دو روز آینده حل می کنیم.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه در خصوص اقدام عملی این اتحادیه برای حل مشکل بیان کرد: ما حداقل توانستیم به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه به صورت دیپلماسی اداری کاری انجام دهیم. الان کسبه سر کارشان هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2مهر1398،کدخبر:902249،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
با گسترش فضاهای دیجیتال ،امنیت این فضاها هم بیشتر باید قابل توجه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین