پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
مهدی عبدالرزاقی درباره واگذاری فرودگاه سمپاشی اظهار کرد: قراردادی با شرکت فرودگاه سمپاشی در سال 95منعقد و 55 میلیارد ریال از سوی شهرداری پرداخت شد تا این مجموعه خریداری شود و بیش از 35 میلیارد ریال هم بابت هزینه های جانبی شد، اما پس از مدتی قرارداد فسخ شد و ما نتوانستیم از آن زمان تا کنون هزینه های خود را دریافت کنیم که باید این موضوع به سرانجام برسد.
شعار سال:عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بررسی ها نشان می دهد در دوره گذشته بیش از ۷۰۰ هزار دلار برای یک همایش بین المللی به جیب افرادی رفته که انتظار داریم وضعیت آن روشن شود.

 مهدی عبدالرزاقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین درباره واگذاری فرودگاه سمپاشی اظهار کرد: قراردادی با شرکت فرودگاه سمپاشی در سال 95منعقد و  55 میلیارد ریال از سوی شهرداری پرداخت شد تا این مجموعه خریداری شود و بیش از 35  میلیارد ریال هم بابت هزینه های جانبی شد، اما پس از مدتی  قرارداد  فسخ شد و ما نتوانستیم از آن زمان تا کنون هزینه های خود را دریافت کنیم که باید این موضوع به سرانجام برسد.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین بررسی های دوران گذشته نشان می دهد در دوره گذشته بیش از ۷۰۰ هزار دلار برای یک همایش بین المللی به جیب افرادی رفته که توقع داریم وضعیت آن روشن شود و ببینیم این موضوع صحت دارد یا خیر که اگر صحت داشته باشد چه افرادی آن را دریافت کرده و با آن پول چه کاری انجام داده اند.

حق صاحبان زمین‌های بافت قدیم نادیده گرفته شده

عبدالرزاقی اضافه کرد: بعضی از افراد که دارای زمین‌های هفت سنگان قدیم بوده و حق قانونی آنها است حق‌شان در دعوای اخیر نادیده گرفته شده است.

وی افزود: اما صاحبان زمین‌های هفت سنگان جدید توانسته‌اند با شیوه‌های مختلف مجوز ساخت أخذ کنند و پرونده تشکیل شده که این موضوع موجب شده کسانی که در بافت قدیم هفت سنگان زمین داشته‌اند و حق‌شان دریافت مجوز است از این حق محروم شوند که از سرپرست شهرداری انتظار داریم تکلیف این موضوع را مشخص کند.

این عضو شورای شهر گفت: دو‌گانگی در رفتار مسئولان موجب بی‌اعتمادی می‌شود که صاحبان زمین‌هایی که قدرت بالایی دارند حتی اگر کارشان ایراد داشته باشد می‌توانند تا مرحله ساخت هم پیش بروند اما کسانی که از قدیم صاحب حقی بوده اند از گرفتن این حق محروم مانده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تعیین تکلیف وضعیت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری را خواستار شد و افزود: باید ببینیم ادامه فعالیت این مرکز دانشگاهی با شرایط موجود مقرون به صرفه است یا باید برای آن فکر دیگری کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:3مهر 1398،کدخبر:814528،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
بابت یک همایش؟ اختلاس و کلاهبرداری کردن که شاخ و دم نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
مگه یک همایش چقدر پول میخواد 700 هزاردلار رقم بسیار بالایی برای برگزاری یک همایش محسوب میشه عجب چرا رسیدگی نمیکنن سازمان های نظارتی پس چه نقشی رو ایفا میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین