پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۵۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
یک فعال دانشجویی گفت: درگیری‌های دانشکده علوم اجتماعی بر سر یک عکس بود.

شعارسال: یک فعال دانشجویی در دانشگاه علامه که خواست نامش فاش نشود، درگیری روز اول مهر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی را تشریح و بیان کرد: درگیری‌های دانشکده علوم اجتماعی بر سر یک عکس بود. بچه‌های بسیج یکی، دو بار قبل از درگیری اصلی، اعتراض کرده بودند و یک درگیری کوچک همان موقع پیش آمد. بعد که بچه‌های انجمن اسلامی عکس را برنداشتند. بسیجی‌ها که حدود 15 الی 20 نفر بودند، آمدند و عکس را برداشتند که فرار کنند و این آغاز درگیری شد.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل چگونه رفع و رجوع شد؟ توضیح داد: رئیس دانشکده و رئیس حراست دانشکده آمدند و با دانشجویان صحبت کردند و قول پیگیری دادند که کسانی که زد و خورد را شروع کردند را پیدا و با آنها برخورد می‌کنند. رئیس حراست مشخصا این قول را داد.

این فعال دانشجویی افزود: رئیس دانشکده هم بر پیگیری این امر تاکید کرد و گفت به هیچ عنوان قابل قبول نیست کسی از اعضای دانشگاه با ضرب و شتم بخواهد، کاری را پیش ببرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 3مهر1398 ، کدخبر: 902372: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین