پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳
یک بیمارستان خصوصی در شمال تهران به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات گران درمانی و اصرار بر تخلفات خود به دستور مقامات قضائی سازمان تعزیرات پلمب شد.

شعارسال: رئیس شعبه ۵۴ رسیدگی به تخلفات بهداشتی و دارویی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع تخلفات درمانی و پزشکی گفت: برخی در قالب حرفه پزشکی به دنبال درآمدهای غیرقانونی و تحمیل هزینه ها به افراد هستند که سازمان تعزیرات بر اساس وظایف ذاتی خود به رسیدگی این تخلفات ورود کرده است.

مرتضی خدایی از پلمپ این بیمارستان در شمال تهران خبر داد و افزود: این بیمارستان طی ماه‌های گذشته تخلفاتی را مرتکب شده است که از جمله آن استفاده چندین باره از ای پی اس و یکی دیگر از تجهیزات پزشکی یکبار مصرف بود که تذکرات لازم نیز در بازدیدها داده شده همچنین این تخلفات توسط معاونت درمان و اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به رئیس این بیمارستان ابلاغ شد اما از فرصت داده شده، استفاده نکرد، گفت: علیرغم تذکرات و بازدیدها، این بیمارستان تخلفات خود را ادامه داد به همین دلیل امروز پلمپ شد.

رئیس شعبه ۵۴ رسیدگی به تخلفات بهداشتی و دارویی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در این ابلاغیه به ریاست بیمارستان مدت سه ماه مهلت داده شد تا تمام نواقص و مشکلات این مرکز رفع شود؛ این در حالی است که طی چند روز گذشته هم نامه ای از سوی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر رفع نشدن نواقص بیمارستان مورد نظر ، دریافت شد.

وی افزود: بیمارستان مورد نظر، پیش تر ، یک بار از سوی دادستانی به دلیل مشکلات بهداشتی و کادر درمانی پلمب شده بود و امروز ، دومین باری است که مرکز یاد شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پلمب می شود.

خدایی در ادامه تصریح کرد: این بیمارستان خصوصی تا زمانی که نامه رفع نقص و مشکلات بهداشتی و درمانی آن از سوی معاونت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ نشود، پلمب خواهد ماند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 مرداد 1395، کدمطلب: 3724548 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین