پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
چندی پیش، وب سایت رسمی رهبر انقلاب، تصویری از ایشان در کنار سیدحسن نصرالله ،رهبر حزب الله لبنان و قاسم سلیمانی، فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران منتشر کرد؛ تصویری که اکنون بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و همچنین رسانه‌های سعودی و اسرائیلی داشته است.
شعارسال: چندی پیش، وب سایت رسمی رهبر انقلاب، تصویری از ایشان در کنار سیدحسن نصرالله ،رهبر حزب الله لبنان و قاسم سلیمانی، فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران منتشر کرد؛ تصویری که اکنون بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و همچنین رسانه‌های سعودی و اسرائیلی داشته است.

امروز رسانه های سعودی از جمله العربیه و همچنین رسانه های اسرائیلی همچون نشریه تایمز اسرائیل به موضوع انتشار تصویر چندی پیش در رسانه رسمی آنلاین رهبری انقلاب پرداختند. هر دو این نشریات با انتشار گزارشی از خبرگزاری فرانسه مربوط به این تصویر، سعی در رمزگشایی از این تصویر و پیام آن برای اسرائیل داشته اند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود درباره این تصویر بیان کرده است: ایران عکسی که «هرگز قبلاً دیده نشده» از رهبر آیت الله علی خامنه ای در کنار حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان منتشر کرده است.

این خبرگزاری با اشاره به حضور قاسم سلیمانی در این تصویر نوشته: «این سه نفر در جلوی صحنه ای ایستاده اند که به نظر می رسد، دری پوشیده شده با پرده است و با قفسه های پر از کتاب احاطه شده؛ دکوراسیونی که ظاهرا مربوط به دفتر آیت الله خامنه ای در تهران است.»

به گفته خبرگزاری فرانسه، «قبل از جنگ سال 2006 بین اسرائیل و لبنان، نصرالله غالباً و علنی از پایتخت ایران بازدید می کرد، اما از آن زمان تا کنون حضور علنی وی در مکان های عمومی محدود شده است.»

این عکس که نخستین بار در روز چهارشنبه منتشر شده و هنوز هم بر روی وب سایت مذکور در دسترس است، در سایر رسانه های ایران بازتاب اندکی داشته است.

این عکس قرار است تصویر پشت جلد نخستین شماره از یک مجله جدید به نام «مسیر» باشد که به زودی توسط وب سایت مقام معظم رهبری منتشر خواهد شد و به گفته این وب سایت، این شماره شامل یک «مصاحبه پنج ساعته» با سید حسن نصرالله است.

کپشن تصویر بیان کرده که این عکس پیش از این هرگز منتشر و دیده نشده است؛ اما زمان و مکان دقیق تصویر را بیان نکرده. همچنین بیان شده که در مجله مسیر، قرار است تصاویر مربوط به این دیدار و ملاقات بین سید حسن نصرالله و رهبر انقلاب در نخستین شماره منتشر شود. نیز چندین تصویر مربوط به ملاقات نصرالله با مقامات و شخصیت های دفتر مقام معظم رهبری در وب سایت ایشان منتشر شده که هیچ یک زمان دقیق این تصاویر را بیان نکرده است.

این تصویر بازتاب تقریبا جدی در رسانه های خارجی داشته و صرف نظر از خبرگزاری فرانسه که امروز گزارشی در خصوص آن منتشر کرده است، رسانه های سعودی و اسرائیلی نیز به آن پرداخته اند. همچنین دیلی استار چاپ لبنان، یاهو نیوز، المصدر، و همچنین برخی رسانه های ترک زبان نیز به بازتاب انتشار این تصویر در رسانه رسمی رهبر انقلاب پرداخته اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 7 مهر 1398 ، کدخبر: 926533 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
بعد از عکس رهبری با مقتدی صدر عکس ایشان با سید مقاومت تن تمامی دشمنان اسلام را میلرزاند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین