پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
وضعیت مشهود و یا بهتر بگوئیم حقیقت آن است که چینی ها در مسیر پیشرفت قرار دارند و به خوبی نقشه راه را برای خود ترسیم کرده اند.
شعارسال: چین همواره یکی از مهترین بازارهای بین المللی خودرو را به خود اختصاص داده است. تمامی کمپانی های مطرح بین المللی دارای خطوط مونتاژی و همچنین شرکای خودروساز چینی هستند تا از تولید کم هزینه تر و همچنین فروش تضمین شده، در این کشور برخوردار باشند.

از سوی دیگر چینی ها نیز از این فرصت بهترین بهره برداری را دارند تا صنعت خودروی کشورشان را توسعه داده و هر روز یک گام به حضور قدرتمند در بازارهای مصرفی سطح بالا نزدیک شوند. چه موافق رویکردی چینی ها در صنعت خودرو باشیم و چه مخالف! به هرترتیب وضعیت مشهود و یا بهتر بگوئیم حقیقت آن است که چینی ها در مسیر پیشرفت قرار دارند و به خوبی نقشه راه را برای خود ترسیم کرده اند.

در ادامه مطلب امروز آخرین رده بندی پرفروش ترین خودروهای بازار چین از ابتدای سال جاری میلادی(2019) تا ماه ژوئیه را مشاهده خواهید کرد. سپس به همان ترتیبی که نام محصولات در جدول آمده، تصاویر مرتبط نیز لیست شده اند.

فولکس واگن لاویدا

هاوال اچ6

تویوتا کرولا

وولینگ هونگ گوانگ

بیوک اکسل جی تی

فولکس واگن بورا

هوندا سیویک

فولکس واگن ساگیتار

هوندا اکورد

جیلی بویو

جیلی امگرند ایی سی7

نیسان- اکس تریل

تویوتا لِوین

هوندا سی آر-وی

رووی ایی آی5

فولکس واگن پاسات

تویوتا کمری

فولکس واگن جتا

مرسدس بنز ایی کلاس

ب ام و سری5

مرسدس بنز سی کلاس

نیسان قشقایی

آئودی آ4

فولکس واگن ماگوتان

هوندا فیت

بائوجون 510


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 7 مهر 1398 ، کدخبر: 691023 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین