پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۲۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
حجت الاسلام پناهیان با تأکید بر اینکه ایمان به نصرت الهی ملت ها را مقاوم و سیاسیون را ثابت قدم می‌کند،گفت: با بیان اینکه عدم ایمان به نصرت الهی برخی را پای میز ذلت و مذاکره می‌کشاند.
شعار سال:حجت الاسلام پناهیان با تأکید بر اینکه ایمان به نصرت الهی ملت ها را مقاوم و سیاسیون را ثابت قدم می‌کند،گفت: با بیان اینکه عدم ایمان به نصرت الهی برخی را پای میز ذلت و مذاکره می‌کشاند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ایمان به نصرت الهی ملت ها را مقاوم و سیاسیون را ثابت قدم می‌کند،گفت: با بیان اینکه عدم ایمان به نصرت الهی برخی را پای میز ذلت و مذاکره می‌کشاند.

 حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه دوشنبه در نخستین مراسم گرامیداشت شهید هادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: ایمان به نصرت خداوند ملت‌های مقاوم را در برابر استکبار رو به جلو حرکت می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز به امثال سید حسن نصرالله نیاز داریم، افزود: ان شاءالله خداوند امثال ایشان را زیاد کند، سید حسن نصرالله فرمودند شهادت پسر من علامت صداقت مقاومت شد، از این رو می بینیم خانواده های مسیحی را که اسم پسران خودشان را با الگو پذیری از سید هادی نصرالله، هادی گذاشتند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ایمان به نصرت الهی ملت‌ها را مقاوم و سیاسیون را ثابت قدم می کند،گفت: کسی می‌تواند به طاغوت کفر بورزد که به نصرت الهی ایمان راسخ داشته باشد چون عدم ایمان به نصرت الهی برخی افراد را پای میز ذلت و مذاکره می‌کشاند.

پناهیان با بیان اینکه عدم ایمان به نصرت الهی برخی را پای میز ذلت و مذاکره می‌کشاند، بیان کرد: سید حسن نصرالله با شهادت فرزند خود به همگان اثبات کرد که همانند امام خمینی(ره) هیچ هراسی برای فدا کردن داشته‌های خود در مسیر اسلام ندارد و میان فرزند او و دیگر فرزندان جبهه مقاومت هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم عنوان کرد: مؤمنان کسانی هستند که صادقانه پای عهد الهی ایستاده‌اند و شهید می‌شوند و یا منتظر شهادت هستند، باید ارتباط خود را با شهادت مشخص کنیم، بر‌اساس روایات اگر کسی آرزوی جهاد در دل خود نداشته باشد و از دنیا برو به شبهه نفاق از دنیا رفته است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن چیزی که سبب بقای انقلاب بر محور ولایت فقیه شد این است که بیش از 230 هزار شهید در این مسیر اهدا کرده‌ایم، بر اساس بررسی انجام شده در میان وصیت نامه‌های باقی مانده از شهدا در هر وصیت نامه 4 مرتبه بر موضوع پیروی از ولی فقیه تأکید شده است.

پناهیان با اشاره به اهمیت و ارزش شهدا ادامه داد: شهیدان معلمانی بودند که درس ولایتمداری را در کوچه‌های این مرز و بوم آموختند و صداقت خود را با اهدای خون خود نشان دادند.

وی افزود: صداقت قلب شهید که خداوند در قرآن کریم آن را ذکر کرده است برای همه مردم عالم آشکار می شود و شهدا با صداقت مسیر خود را به رخ دیگران کشیده و با خون خود دیگران را به مسیری که پیموده‌اند دعوت کرده اند،باید از شهدای نیجریه، بحرین و یمن که صداقت خودشان را به دیگران کشیدند تقدیر و تجلیل کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اگر ایمان به خدا در دل نباشد قاطعیت در برابر طاغوت کاهش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق و سوریه ایمان به نصرت الهی و ایمان به ولایت فقیه و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب،تاریخ انتشار:9مهر1398،کد خبر:504374،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
با ایمان به نصرت الهی همینطور به خوبی پیش میریم و امریکا با تحریم هایی که میذاره کم کم به ذلت کشیده میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
با ایمان به خدا هم میشه مذاکره کرد به نفع جهان اسلام هم مذاکره کرد خدا رو برای خودتون قبضه نکنید
ناشناس
Germany
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
این دیگر چه استدلالیست امام حسن (ع) هم با معاویه مذاکره کردند آیا نعوذ بالله ایمان به خدا نداشتند؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین