پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۶۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون به فروخته شدن ۲۰۰ صندلی در دانشگاه‌ها اذعان کرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه وزرای آموزش و پرورش و علوم حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون انتقاداتی درباره نحوه تخصیص منابع مالی و وضعیت نیروهای انسانی در آموزش و پرورش ابراز کردند، ادامه داد: نمایندگان اعتقاد داشتند که اگر دولت برای این وزارتخانه کاری نکند، این وزارتخانه با سونامی جدی در امر منابع انسانی مواجه خواهد شد.

نماینده مردم محلات در مجلس اضافه کرد: آموزش و پرورش با کمبود حدود 100 هزار نیرو مواجه بوده و این در حالی است که تا دو الی سه سال آینده 320 هزار نیرو بازنشسته می‌شوند، اما فکری برای جایگزینی این نیرو‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش و دولت به عمل نیامده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: در ادامه بحث و بررسی‌هایی با وزیر علوم صورت گرفت و او صحبت‌های مطرح شده درباره صندلی فروشی تصدیق کرد و اذعان کرد که حدود 200 صندلی در دانشگاه فروخته شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 مهر 98، کد مطلب: 2108434: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین