پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در تلاش هستیم با تملک بخشی از زمین های اطراف، آرامگاه استاد لطفی را ساماندهی کنیم.

شعار سال : زهرا نورا، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان : ساماندهی آرامگاه استاد لطفی یک کار بزرگ فرهنگی است که از مفاخر شهر گرگان به شمار می روند و برای همین همه مسئولان باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی برخی از دوستداران استاد لطفی در روزهای گذشته درخصوص ساخت مجتمع تجاری در مجاورت آرامگاه استاد، افزود: به محض آگاهی از این موضوع جلسه ای با اعضای شورا و مسئولان برگزار کردیم، امیدواریم این موضوع هرچه زودتر حل شود هرچند این مسئله نیاز به همکاری اداره اوقاف، میراث فرهنگی و شهرداری دارد.

نورا خاطرنشان کرد: برای خرید و تملک بخشی از اراضی مجاور آرامگاه اعلام آمادگی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم کار شایسته و در خور نام استاد لطفی به عنوان چهره ای اثرگذار در حوزه فرهنگ انجام دهیم.

وی بیان کرد: مدیریت شهری باید توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی شهر از جمله این موضوع داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه راه اندازی موزه مفاخر و مشاهیر در دوره های گذشته در این شورا مطرح شده بود، اظهار کرد: این موضوع در دوره های گذشته هم مطرح شد و البته قرار بود المان ها و سردیس هایی از مفاخر و مشاهیر شهرگرگان ساخته و در برخی از اماکن از جمله پارک ملت نصب شود. برای این مسئله چندبار شخصا موضوع را پیگیری کردم حتی با مسئول زیباسازی شهرداری نیز صحبت کردم که گفتند این المان های یادبود و سردیس ها در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: علیرغم پیگیری ها تاخیری در این کار اتفاق افتاده که مجددا موضوع را پیگیری خواهم کرد.

نورا با اشاره به راه اندازی خانه هنرمندان نیز، گفت: گرگان شاخص های فرهنگی و هنری بسیاری دارد که در کمتر منطقه ای یافت می شود بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این سرمایه ها را حفظ کنیم. در همین زمینه یکی از دغدغه هایی که وجود دارد کم توجهی به هنرمندان است که برای راه اندازی خانه هنرمندان نشست هایی با سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری آن را عملیاتی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب شبستان ، تاریخ نشرخبر : 13 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: ۴۹۸۶۱۸ www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین