پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
علی علیزاده تحلیلگر سیاسی در واکنش به مصاحبه احمدی نژاد با خبرگزاری ایندیپندنت فارسی، انتقاد تند خود را در توئیتی منتشر کرد.

شعار سال: علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی به گفت‌و‌گوی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین کشورمان با خبرگزاری ایندیپندنت فارسی واکنش نشان داده و با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود به آن انتقاد کرد.

گفتنی است؛ احمدی نژاد در پاسخ به سوال این خبرگزاری مبنی بر مذاکرات آمریکا گفته است: «من اگر مسئولیتی به عهده‌ام بود راه کار را بلد بودم به گونه‌ای که هیچ ملتی آسیب نبیند، ملت ایران هم به حقوق خود برسد»

علی علیزاده در توئیتر خود نوشت:
"
جناب احمدی نژاد!
چکار می‌کنید؟
به ایندیپندنت فارسی مشروعیت دادید که رسانه نیست. رسما مقر جنگ علیه ایران است با پول مستقیم بن سلمان. کارکنانش هم رسما مزدورند نه خبرنگار.
رئیس جمهور سابق بودن به کنار. به‌ عنوان استاندار سابق، اصلا به عنوان یک ایرانی معمولی هم نباید چنین خطای فجیعی می‌کردید."


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 8 مهر 98، کد مطلب: 7087947: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین