پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
محمد عزیزی نماینده ابهر که چندی پیش به به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت شد، به عنوان عضو هیأت تحقیق و تفحص از صنایع کشور انتخاب شد!
شعارسال: احسان بداغی، فعال سیاسی در توئیتی نوشت:

"خانه ملت خبر داده محمد عزیزی نماینده ابهر که هم‌اکنون متهم به اخلال در بازار خودرو است و در همین رابطه بازداشت شده بود، عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد. نکته: ایران خودرو و سایپا از جمله شرکت های زیرمجموعه سازمان گسترس و نوسازی صنایع ایران هستند."

به گزارش رویداد۲۴ محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع مجلس است که چندی پیش به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت شده است. او و فریدون احمدی با وثیقه‌های میلیاردی آزاد شدند.

محمد جواد جمالی نوبندگانی سخنگوی کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان به نقل از دادستان تهران گفته محمد عزیزی و فریدون احمدی که از اعضای کمیسیون صنایع هستند از نفوذ خود برای قراردادها استفاده کردند و بهره بردند همچنین اعلام شده بعد از پایان مدت قرارداد و عدم تمدید آن با استقرار تیم جدید مدیریتی در سایپا یکی از این نمایندگان شخصا جهت تمدید قرارداد از شرکت سایپا پیگیری کرده و مدیرعامل جدید را تهدید کرده که در صورت عدم تمدید وزیر مربوطه را استیضاح می‌کند.»

محمد عزیزی هماکنون در حالی عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان گسترش صنایع شده که خود پرونده مفتوح مالی دارد و نکته مهمتر اینکه شرکت‌های خودروسازی زیر مجموعه سازمان گسترش صنایع هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 10 مهر 1398 ، کدخبر: 190136 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین