پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
روسیه حضور نظامی خود را در مرزهای جنوب‌غرب در واکنش به اقدامات اخیر ناتو و ادامه بی‌ثباتی در اوکراین تقویت کرده است.

شعار سال:

به نقل از رویترز، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در واکنش به درخواست آمریکا از مسکو برای اتخاذ اقداماتی برای کاهش تنش‌ها در منطقه، تأکید کرد: روسیه در واکنش به اقدامات اخیر ناتو و بی‌ثباتی اوکراین، حضور نظامی خود در مرزهای جنوب غربی را گسترش داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسکو سامانه‌های دفاع موشکی را در جنوب غربی مستقر کرده و تعداد کافی از نیروهای نظامی را در شبه‌جزیره کریمه مستقر نموده است.

وزیر دفاع روسیه گفت: گروه‌های تروریستی در منطقه شمال قفقاز نیز فعال هستند.

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات گفت: واشنگتن سخنان وزیر دفاع روسیه را مشاهده کرده است و اگر درست باشد، ما بر این باوریم که این اظهارات می‌تواند به‌خلاف تلاش‌های مداوم برای متوقف کردن خشونت و تنش‌زدایی در شرق اوکراین باشد.

وی تصریح کرد: آمریکا انتظار دارد که مسکو به همه تعهدات خود در چارچوب توافقنامه مینسک پایبند باشد. کریمه همواره بخشی از خاک اوکراین باقی خواهد ماند. ما اجازه نمی‌دهیم مرزهای اروپا تغییر کند. روسیه باید هرچه سریعتر اشغال این منطقه را پایان دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7مرداد 95 ، کد مطلب:1142529: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین