پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
دختری که در اینستاگرام با نام سحر تبر به شهرت رسیده و یکی از شاخ های اینستاگرامی است . اما او چرا بازداشت شده و اصلا کیست؟

شعارسال: یکی از خبرهای پر بحث شنبه شبی که گذشت ، ماجرای بازداشت دختری به نام فاطمه بود که حالا فقط ۲۲ سال سن دارد. دختری که در اینستاگرام با نام سحر تبر به شهرت رسیده و یکی از شاخ های اینستاگرامی است . اما او چرا بازداشت شده و اصلا کیست را در این یک دقیقه می توانید مرور کنید.

تعداد بازدید : 33


جزئیاتی از زندگی سحر تبر که نمی‌دانید

شاید کلیپ‌های اینستاگرامی او را دیده باشید اما با جزئیات زندگی او آشنا نباشید، سحر تبر، فردی که نه اسم واقعی او سحر است و نه فامیلی او تبر!

سحر تبر تا کلاس دهم درس خواندن را ادامه داده است و به قول خودش به خاطر معروفیتش ۲ سال است ترک تحصیل کرده است، سحر تنها فرزند، پدر و مادری است که چندسالیست  به خاطر برخی از اختلافات از هم جدا شده‌اند.

او هر چند نزد مادرش زندگی می‌کند اما تذکر مادرش را در مورد فعالیت‌های اینستاگرامی‌اش را نشنیده گرفته است.

سحر در مورد نحوه معروفیت‌اش اینگونه می‌گوید:یک گریم خاصی انجام میدادم با یک سری حرکات خاص، اینگونه بود که معروف شدم.

رسانه‌های خارجی می‌گویند او می‌خواست شبیه آنجلینا جولی شود اما او این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید: شخصیت مورد علاقه من شخصیت کارتونی عروس مردگان بود و برای شبیه‌شدن به آن عمل‌های جراحی متفاوت انجام دادم و به این راه کشیده شدم!

آیا سحر همانند بقیه در کودکی، علاقه داشت خلبان یا دکتر شود، اینگونه به نظر نمی‌رسد، او می‌گوید: از کودکی آرزو داشتم بازیگر و معروف شوم.

او در یکسال فعالیتش در اینستاگرام توانست ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده پیدا کند و در این اواخر فالوئرهای او به ۴۸۶ هزار رسید، از او وقتی در مورد بیشترین لایک‌هایش پرسیده‌شد گفت: لایک یکی از پست‌هایم از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشت!

تعداد بازدید : 9

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 14مهر1398 ، کدخبر: 1307399: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین