پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
برنامه «شب‌های فوتبالی» در شبکه ورزش به شکلی در کنداکتور این شبکه قرار گرفته است که یک روز پیش از برنامه «فوتبال برتر» روی آنتن تلویزیون می‌رود.

شعارسال: برنامه «شب‌های فوتبالی» در شبکه ورزش به شکلی در کنداکتور این شبکه قرار گرفته است که یک روز پیش از برنامه «فوتبال برتر» روی آنتن تلویزیون می‌رود.

 محمدحسین میثاقی، مجری برنامه‌های فوتبالی که این روزها حواشی بسیاری متوجه اوست و به تازگی برنامه «فوتبال برتر» با اجرایی در دوشنبه شب‌ها روی آنتن تلویزیون می‌رود به تازگی رقیبی در تلویزیون پیدا کرده که یک روز پیش از پخش این برنامه روی آنتن می‌رود.

برنامه محمدحسین میثاقی که به نوعی جانشین برنامه «نود» به حساب می‌آید با الگوبرداری از برنامه عادل فردوسی‌پور تمام آیتم‌های این برنامه را به همان شکل با جزئیات روی آنتن می‌برد و این در حالی است که به تازگی برنامه «شب‌های فوتبالی» نیز شب‌های یکشنبه پیش از برنامه میثاقی روی آنتن می‌رود و با الگو گرفتن از «نود» تمام آیتم‌های این برنامه موفق از جمله تحلیل بازی‌های لیگ برتر فوتبال، تحلیل داوری و... را پخش می‌کند.

حال پرسشی که به وجود می‌آید به لزوم پخش این دو برنامه در دو روز پیاپی برمی‌گردد چرا که قطعاً پخش برنامه «شب‌های فوتبالی» یک روز پیش از برنامه «فوتبال برتر» که رویکردی یکسان با هم دارند، به هیچ‌عنوان منطقی نیست. پیش از این نیز تلویزیون با این مشکل مواجه بود که به زمان پخش برنامه «ورزش و مردم» برمی‌گردد، زمانی که این برنامه یک روز پیش از پخش «نود» روی آنتن می‌رفت به دلیل نزدیک بودن زمان پخش «ورزش و مردم» و «نود» پخش برنامه مرحوم بهرام شفیع به روزهای جمعه موکول شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 16 مهر1398،کدخبر:908474 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین