پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲
یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد توانسته با بهره گیری از توانمندیهای داخلی مسی با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید کند.

شعارسال: مدیر عامل این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی تمامی فرایند تولید از معدن تا کارخانه وتهیه محصول را به دست توانمند نیروی‌های بومی به انجام می‌رساند.

ابراهیمی ادامه داد: این واحد با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی راه اندازی شده که با تلاش و پشت کار این روند رو به توسعه است و فاز دوم و طرح توسعه آن به زودی اجرا خواهدشد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند که با اجرای طرح توسعه این تعداد به ۵۰۰ نفر هم میرسد.

گفتنی است: این واحد تولیدی برای تقویت بنیه علمی پرسنل خود اقدام به راه اندازی یک واحد دانشگاهی علمی کاربردی در محل ساختمان شرکت نموده است.

تعداد بازدید : 22

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 16مهر1398 ، کدخبر: 2543065: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین