پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
دومین نمایشگاه تخصصی فارمکس با هدف توسعه صنعت داروسازی کشور در اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.
شعار سال:دومین نمایشگاه تخصصی فارمکس با هدف توسعه صنعت داروسازی کشور در اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

 توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور در حوزه‌های مواد موثره دارویی، تجهیزات داروسازی، سرمایه انسانی متخصص و دانش فنی تولید از یک سو و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران از سوی دیگر و همچنین سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی کشور توانسته با هدف ارائه توانمندی‌های صنعت داروسازی در عرصه بین المللی یک گردهمایی در صنعت دارویی کشور در جهت اتحاد و همدلی بین افراد و با واگذاری تکنولوژی شرکت‌های داخلی و خارجی، دومین نمایشگاه فارمکس را برگزار کند.
 
نمایشگاه تخصصی فارمکس ۲۰۲۰ یک رویداد B۲B است که با هدف "توسعه صنعت داروسازی کشور و تکمیل زنجیره تأمین" در حوزه‌های تخصصی صنایع داروسازی کشور قدم بر می‌دارد. البته با توجه به رویکرد ین نمایشگاه و در نظر گرفتن جلسات و نشست‌های رودررو میان بازیگران فعال صنعت دارویی فعال شرکت‌های داخلی و خارجی، می‌توان این نمایشگاه را تخصصی‌ترین رویداد دارویی خاورمیانه قلمداد کرد.
 
همانند سایر نمایشگاه‌ها دراین نمایشگاه نشست‌هایی بین غرفه داران نمایشگاه، تأمین کنندگان داخلی و خارجی مواد موثره، اینتر مدیت‌ها، تجهیزات داروسازی، ملزومات و تجهیزات بسته بندی دارویی و همچنین خدمات صنعتی و... با شرکت‌های سازنده دارو و ماده موثره برگزار خواهد گردید.
 
در این راستا نشست‌های تخصصی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی با توجه به توسعه صنعت دارویی ایران و همچنین شرکت‌های فعال صنعت داروسازی کشور برگزار می‌شود. این نمایشگاه در روز‌های ۶ الی ۸ اسفند ۹۸ در ۳ حوزه تخصصی: بسته بندی دارویی (PharmaPack)، مواد اولیه، شیمیایی و حد واسط (APIs)، ماشین آلات و تجهیزات داروسازی (PharmaTech) برگزار خواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص  و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)،تاریخ انتشار:15مهر1398،کد  خبر:98071517577329،www.palna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین