پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
سیستم مالی زندان‌های آمریکا آنقدر بزرگ است که قابل تصور نیست. در واقع حجم گردش مالی در این زندان‌ها به اندازه تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای دنیا است.حجم پول در گردش در زندان های امریکا بنابر آخرین اطلاعات ۱۰۰ میلیارد دلار بوده است که می توان گفت این رقم نزدیک به تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای دنیا است.
شعار سال:سیستم مالی زندان‌های آمریکا آنقدر بزرگ است که قابل تصور نیست. در واقع حجم گردش مالی در این زندان‌ها به اندازه تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای دنیا است.

حجم پول در گردش در زندان های امریکا بنابر آخرین اطلاعات ۱۰۰ میلیارد دلار بوده است که می توان گفت این رقم نزدیک به تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای دنیا است.

این حجم پول با مالیات شهروندان تامین می شود و می توان گفت به همین دلیل است که دولتمردان امریکایی تا این حد نسبت به گرفتن مالیات حساس هستند، البته مالیات تنها محل تامین هزینه‌های زندان‌های آمریکا نیست و این زندان‌ها خود  به عنوان منبع درآمد محسوب شده و درآمد هنگفتی نیز برای دولت آمریکا به ارمغان می آورند.

آمریکا بیشترین تعداد زندان و زندانی را در جهان دارد و بنابر آخرین آمارها در هر ۱۰۰ هزار نفر نزدیک به ۷۰۰ نفر از شهروندان این کشور در زندان هستند.

همان طور که گفته شد حجم زیادی از درآمد زندان‌ها از طریق مالیات تامین می شود. پس از آن وثیقه در رتبه دوم تامین بودجه زندان ها قرار دارد و هزینه ای که زندانبان‌ها برای تلفن و سایر امکانات از زندانیان طلب می کنند در رتبه سوم قرار گرفته است.

یکی از دلایل افزایش تعداد زندانیان این کشور طی ۴۰ سال گذاشته گسترده شدن جرایم در این کشور است. مواد مخدر نقش بسیار موثری در افزایش تعداد زندانیان این کشور و به تبع آنافزایش ثروت آن‌ها داشته است.

در این کشور ۱۲۲ زندان وجود دارد که آمار افرادی که در این زندان ها مشغول کار و ارائه خدمات هستند نزدیک به ۳۶ هزار نفر می شود.

اداره فدرال زندان های امریکا موظف است مبلغی از بودجه را صرف سلامت روان، دندان پزشکی و سایر خدمات پزشکی کند و برای زندانیانی که مبتلا به بیماری هایی مثل دیابت و غیره هستند خدمات جداگانه ای در نظر گرفته شده است.

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ سازمان فدرال اداره زندان ها نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار برای تامین سلامت زندانیان آمریکایی خرج کرد و هزینه های پزشکی آن ها از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۴۰ درصد افزایش یافته است.
گردش مالی زندان‌های امریکا
اداره فدرال زندان ها به طور کلی از بودجه خودرا صرف موارد زیر می‌کند:

۱. پرداخت هزینه های مربوط به سیاست زندان ها

۲. پرداخت هزینه های قضایی و قانونی

۳. پرداخت حقوق کارمندان

۴. سلامت

اداره فدرال زندان ها سالانه ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای ساخت و ساز، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برای اینترنت، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برای غذا و ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای خدمات رفاهی پرداخت می کند.

تعداد شهروندانی که در زندان های کشور زندانی هستتند نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر است و بودجه ای که دولت آمریکا در سال ۹۷ برای تامین نیاز های زندانیان در نظر گرفت ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است و این اتفاق در حالی رخ داد که در سال ۹۶ بودجه ای که برای اداره زندان ها در نظر گرفته شد ۹۴۴ میلیارد تومان بوده است. رقم بودجه تعیین شده در سال ۹۸  برای سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نظر گرفته شده است ۱ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان بوده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:18مهر1398،کد خبر:1308716،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین