پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
وزیر راه و شهرسازی در واکنش به گرانفروشی بلیت‌های هواپیمایی گفت: تعزیرات مسئول برخورد با گرانفروشی است و باید با هر شرکتی که این کار را انجام می‌دهد، برخورد شود.
شعارسال: محمد اسلامی در پاسخ به این سؤال که "دلیل افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما را توضیح بفرمایید و چرا گرانفروشی همچنان ادامه دارد؟" اظهار داشت: قیمت هیچ بلیتی افزایش پیدا نکرده است!

وی در واکنش به گرانفروشی بلیت‌های هواپیمایی افزود: تعزیرات مسئول برخورد با گرانفروشی است و باید با هر شرکتی که این کار را انجام می‌دهد، برخورد شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قرار نیست که قیمت بلیت‌های هواپیما بی‌دلیل افزایش پیدا کند چراکه نرخ‌ها سالانه براساس قاعده و دستورالعمل قانونی تعیین و تصمیم‌گیری‌ می‌شود.

وی گفت: تعیین قیمت بلیت‌های هواپیما، اتوبوس و قطار تابع ضوابط است و هیچ قیمتی غیر از آن را هم نمی‌پذیریم و با هر کسی هم که اجحاف و گرانفروشی کرده، برخورد می‌شود.

اسلامی در واکنش به افزایش قیمت بلیت تهران ــ نجف به 2.5 میلیون تومان خاطرنشان کرد: این کار تخلف بوده و هر شرکتی که این کار را انجام داده، باید 300 هزار تومان آن را پس بدهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 20 مهر 1398 ، کدخبر: 2116286 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
دیگه این موضوع گرونفروشی عادی شده وزیر هم نشون داده کاری نمیتونه بکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین