پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
تهیه کننده «بانوی عمارت» گفت:معمولا مباحث فنی و تخصصی فیلمنامه در جلسات کارشناسی با حضور نویسنده و صاحبنظران مطرح می‌شود.مجید مولایی تهیه کننده«بانوی عمارت» پیرامون متن انتقادی کارگردان «بانوی عمارت» نسبت به فیلمنامه این سریال گفت: دلیلی برای پاسخ به یادداشت آقای حمید نژاد نمی بینم به خصوص كه من درگیر پروژه دیگری هستم و فرصت پرداختن به این حواشی برایم فراهم نیست.

شعار سال: مجید مولایی تهیه کننده«بانوی عمارت» پیرامون متن انتقادی کارگردان «بانوی عمارت» نسبت به فیلمنامه این سریال گفت: دلیلی برای پاسخ به یادداشت آقای حمید نژاد نمی بینم به خصوص كه من درگیر پروژه دیگری هستم و فرصت پرداختن به این حواشی برایم فراهم نیست.

وی ادامه داد:معمولا مباحث فنی و تخصصی فیلمنامه، ساختار و رویکرد و همچنین جذابیت و ارتباط با مخاطب جایش در جلسات کارشناسی با حضور نویسنده و صاحبنظران است و نه بصورت یک طرفه در رسانه و فضای مجازی.

ث

تهیه کننده «بانوی عمارت» عنوان کرد:البته که ایشان می‌تواند متنی را دوست داشته باشد و برعکس؛ همچنان که من طرح سریالی که جهت تهیه به من داده بودند را دوست نداشتم و یا متن فیلمنامه و فیلم آناهیتای ایشان را دوست نداشته و ندارم. در ضمن این روال معمولی در سیما است که طرح و یا فیلمنامه اماده را برای کارگردانی به فرد مورد نظر پیشنهاد می‌کنند و در صورت توافق وارد مذاکرات جدی تر می‌شوند. روالی که در سریال های «چرخ فلک» و «بانوی عمارت» اتفاق افتاد. فراموش نکنیم که تمام حقوق مادی و معنوی محصول تولیدشده در اختیار سازمان صدا و سیماست. اینکه قصه فصل دوم تحقیر مخاطب هست یا نیست هم بماند برای قضاوت منتقدان و مردم در صورتیکه ساخته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 18 مهر 98، کد خبر: 7099732، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین