پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
نایاب شدن سیلندر گاز مایع در این شهرستان منجر به سردرگمی مردم شده و آنان خواستار پیگیری هرچه سریع تر مشکل بوجود آمده توسط مسئولان مرتبط شدند.
شعار سال :نایاب شدن سیلندر گاز مایع در بندر گناوه مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد کرده است.

نایاب شدن سیلندر گاز مایع در این شهرستان منجر به سردرگمی مردم شده و آنان خواستار پیگیری هرچه سریع تر مشکل بوجود آمده توسط مسئولان مرتبط شدند.
یکی از شهروندان گناوه‌ای گفت: بیش از ۱۰ روز است که برای خرید گاز مایع به نمایندگی و عاملان مراجعه می‌کنم و هر بار با دست خالی به خانه بر می‌گردم.

حسین احمدی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از منازل شهروندان به شبکه گاز خانگی وصل نشده‌اند،  راهی جز استفاده از سیلندرهای گاز مایع وجود ندارد.

دیگر شهروند گناوه‌ای گفت: طی چند روزی که در این شهر سیلندر گاز مایع نایاب شده با وجود گرما و شرجی فراوان  خانواده‌ها و شهروندان برای پخت و پز و استحمام با مشکل عدیده‌ای روبرو شده اند.

بهروز شهابی افزود: حدود یک هفته است که برای تهیه گاز به عاملان و نمایندگی آن مراجعه می‌کنم اما هر بار با درهای بسته مواجه شده و هیچ جوابی دریافت نکرده ام.

وی بیان کرد: در استانی که مردم آن بر دریایی از منابع گازی نشسته اند نباید با چنین مشکلات حادی مواجه شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: این اداره بر توزیع گاز مایع نظارت می کند و جذب و تامین آن برعهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

محمدحسین داریونی افزود: گاز مایع این شهرستان از استان خوزستان تامین می شود و مشکل بوجود آمده مربوط به این منطقه نیست بلکه کل شهرستان های استان بوشهر با آن گریبانگیر هستند.

وی اظهار داشت: این اداره از زمان کمیاب شدن گاز مایع در شهرستان در حال پیگیری است که امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:20مهر1398،کد خبر:83513092،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین