پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۵۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
جمشید تقی‌زاده،‌ معاون وزیر ورزش و جوانان گفت که برند مبنای اصلی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.
شعارسال: جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان که مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در گفت‌وگو با پایگاه خبری این وزارتخانه درخصوص واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی اظهار داشت: در دو ماه گذشته، هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همین‌طور سازمان خصوصی‌سازی برگزار کرده‌ایم.

وی درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: گردش کار تمامی جلسه‌ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می‌شود، بررسی چگونگی وضعیت روند واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما هم تسریع در این بخش است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مبنای واگذاری دو باشگاه تصریح کرد: روش‌های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی‌سازی دنبال می‌شود، اما برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مبنای اصلی واگذاری خواهد بود. خوشبختانه شفافیت مالی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت مالیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد کرده و اکنون صورت‌های مالی سال‌های 95، 96 و 97 استقلال و پرسپولیس، به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

تقی‌زاده افزود: همان‌طور که آقای سلطانی‌فر هم از مدیران عامل و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خواستند نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند، ما با کمک مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی، درصدد این هستیم که هرچه سریع‌تر، روند خصوصی‌سازی دو باشگاه انجام گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 30 مهر 1398 ، شماره خبر: 2125197 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین