پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
الهام فرهمند ، فوتبالیست لیگ برتر فوتبال بانوان که در حال حاضر در تیم «آذرخش کردستان » بازی می‌کند، برای همراهی با بچه‌های سندروم داون دیوار۴۷ ، شماره‌ی ۴۷ را بر تن کرد.
شعار سال:الهام فرهمند ، فوتبالیست لیگ برتر فوتبال بانوان که در حال حاضر در تیم «آذرخش کردستان » بازی می‌کند، برای همراهی با بچه‌های سندروم داون دیوار۴۷ ، شماره‌ی ۴۷ را بر تن کرد.

آزاده عباس زاده مدیر بنیاد دیوار ۴۷ می‌گوید: «فرهمند که در تیم آذرخش کردستان بازی می‌کند، قصد دارد امسال  به حمایت از کودکان سندروم داون شماره ۴۷ را به تن داشته باشد. همسرش حسین پاکی هم از چند سال پیش که در تیم سپاهان بود، شماره ۴۷ می‌پوشید، حتی در حال حاضر که در تیم گل ریحان البرز است  همچنان این شماره را تن می‌کند. در واقع زن و شوهر هر دو شماره‌ی چهل هفت را می‌پوشند.»
فوتبالیست زنی که حامی کودکان سندروم داون است
شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف،تاریخ انتشار:28مهر1398،کد خبر: 196249،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین