پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
یک عضو شورای شهر فردیس ضمن گلایه از عدول برخی اعضای شورای شهر از رأی خود به شهردار منتخب گفت: برخی برای بر هم زدن جلسه شورا با پلیس تماس گرفتند و گفتند که در شورای شهر بمب‌گذاری شده است.اخیراً فیلمی از جلسه شورای شهر فردیس منتشر شده که در آن یکی از اعضای شورای شهر فردیس از عدول برخی اعضا از رأی خود به شهردار منتخب گلایه می‌کند.حسن سعیدی در این فیلم می‌گوید: برخی از اعضا در جلسه شورا به شهردار منتخب رأی مثبت دادند اما با حضور در وزارت کشور از رأی خود عدول کردند که این کار درست نیست.

شعار سال: اخیراً فیلمی از جلسه شورای شهر فردیس منتشر شده که در آن یکی از اعضای شورای شهر فردیس از عدول برخی اعضا از رأی خود به شهردار منتخب گلایه می‌کند.

حسن سعیدی در این فیلم می‌گوید: برخی از اعضا در جلسه شورا به شهردار منتخب رأی مثبت دادند اما با حضور در وزارت کشور از رأی خود عدول کردند که این کار درست نیست.

سعیدی با تاکید بر این که باید در امور با هم هماهنگ باشیم و «به زور نمی‌توان یک نفر را شهردار کرد» از برخی فشارها برای شهردار شدن یک شخص خاص انتقاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون هر کس که اکثریت آرا را بیاورد به عنوان شهردار منتخب معرفی خواهد شد، اعلام کرد: ما این موضوع را تمام کردیم و به حیاط شورا رفتیم دیدیم که بحث بمب‌گذاری مطرح شده و پس از تماس با ۱۱۰ اعلام کرده‌اند در شورای شهر فردیس بمب‌گذاری شده است.

سعیدی ادامه می‌دهد: با این اتفاقاتی که در فردیس افتاده باید نام این شهر در گینس ثبت شود، برای بر هم زدن جلسه شورا، دوستانی به ۱۱۰ زنگ زده و اعلام کرده‌اند سریع بیایید که در شورا بمب‌گذاری شده است، به هر نحو تلاش کردند جلسه را به هم بزنند، در حالی که این کارها درست نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 2 آبان 98، کد خبر: 98080201135، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین