پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
ژاله فرامرزیان در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی گفت: قانون هرگونه که لحاظ کرده باید به همان شیوه عمل کنیم و تمام عملیات مالی باید توسط فدراسیون ها به ثبت برسد.

شعارسال: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به قوانین در امور مالی اظهار داشت: تمامی اقداماتی که در فدراسیون‌ها صورت می‌گیرد باید منطبق بر قانون باشد.

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی گفت: قانون هرگونه که لحاظ کرده باید به همان شیوه عمل کنیم و تمام عملیات مالی باید توسط فدراسیون ها به ثبت برسد.

او تاکید کرد که فدراسیون ها موظف هستند اموال غیرمصرفی خود برچسب بزند و هرگونه تغییر خزانه دار باید با نظارت خزانه‌دار وزارت ورزش صورت بگیرد.

معاون وزیر با اشاره به ارزیابی وضعیت مجامعی که توسط فدراسیون ها برگزار شده بیان کرد: فدراسیون های ورزشی دو ماه پیش از تشکیل مجامع باید نسخه ای از گزارش حسابرسی خود را به این معاونت ارسال کند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی درباره میزان کمک های وزارتخانه به فدراسیون ها گفت: تاکنون پنج مرحله تخصیص و کمک ها به حساب فدراسیون ها واریز شده و ادامه پرداخت منوط به گزارش های مالی و حسابرسی است.

فرامرزیان همچنین تامین مالی هیات های ورزشی جزو تعهدات فدراسیون ها دانست و گفت: میران پرداخت ها به هیات استانی باید به ما اعلام شود و بر آن نظارت می کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:4 آیان 1398،کدخبر: 916337،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین