پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷
«انصاف نیوز» نوشت: نگرانی از وضعیت اتهامات مالی در وزارت جهاد کشاورزی در مدت اخیر بالا گرفته و حتی احتمال کناره‌گیری با برکناری محمود حجتی از کرسی وزارت و جایگزینی حسین شیرزاد می‌رود ...

شعارسال: خبر بازداشت یکی از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی را روز ۱۴ مهرماه انصاف نیوز منتشر کرد، خبری که غروب آن روز تکمیل شد: «حمید ورناصری، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد». روز یکشنبه نیز خبر بازداشت خلیل آقایی، رییس سازمان جنگل‌ها منتشر شد .

در خبر اواسط مهرماه آمده بود: «همزمان حداقل فرزند یکی دیگر از مدیران ارشد این وزارتخانه و یکی از نزدیکان او که شرکتی خصوصی دارند نیز بازداشت شده‌اند

خبرنگار انصاف نیوز حالا گزارش می‌دهد که علاوه بر آنها، فرزند یکی دیگر از معاونان وزیر و فرزند رییس یکی از سازمان‌های تابعه‌ی وزارتخانه نیز بازداشت شده‌اند .

این بازداشت‌ها که در ارتباط با اتهام فساد و زد و بندهای مالی بوده است، احتمالا به بازداشت یکی از معاونان منجر شود که فرزند و یکی دیگر از نزدیکان او در بازداشت به‌سر می‌برند .

نگرانی از وضعیت اتهامات مالی در وزارت جهاد کشاورزی در مدت اخیر بالا گرفته و حتی احتمال کناره‌گیری با برکناری محمود حجتی از کرسی وزارت و جایگزینی حسین شیرزاد می‌رود .

حسین شیرزاد در حال حاضر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران است .

خبر تکمیلی: اطلاعیه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه ای ادعای برخی رسانه ها مبنی بر استعفای وزیر جهاد کشاورزی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی انتشار ادعای استعفای وزیر جهاد کشاورزی در برخی رسانه ها، به آگاهی می رساند، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حال حاضر مشغول پیگیری و مدیریت مسائل بخش کشاورزی است و هرگونه خبر استعفای ایشان قویا تکذیب می گردد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت حکیم مهر، تاریخ انتشار: 6آبان1398 ، کدخبر: 53083: hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین