پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
ناهید پرویز پور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از برگزاری کارگاههای تخصصی آموزشی سازمانهای مردم نهاد غرب کشور در خرم آباد خبر داد.
شعار سال:مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از برگزاری کارگاههای تخصصی آموزشی سازمانهای مردم نهاد غرب کشور در خرم آباد خبر داد.

ناهید پرویز پور ساعتی پیش در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده کارگاههای تخصصی و آموزشی زنان سازمانهای مردم نهاد ۴ استان غربی کشور در خرم آباد برگزار خواهد شد .

وی افزود: این همایش با حضور ۱۷۵ سازمان مردم نهاد در آبان ماه با برگزاری کارگاههای ۴ روزه در خرم آباد برگزار می شوند .

شناسایی چالشهای زنان استان

مدیر کل امور خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه افتتاحیه در هتل شاپور خواست برگزار می شود اظهار داشت : در این همایش از سند توسعه زنان استان که یکسال است در آن چالشهای مختلف زنان در حوزه های مختلف شناسایی و دیده شده رونمایی می گردد.

وی بیان کرد: این سند در راستای کمک به ارتقا جایگاههای اجتماعی زنان استان تدوین شده و امیدواریم بتوانیم در این حرکت اقدامی موثر در این خصوص برداریم.

ناهید پرویزپور در پایان همچنین گفت: با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور همایش بانوی آب نیز در خرم آباد برگزار خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:29مهر1398،کد خبر:1312919،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین