پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
«همراه» از ابتدای سال جاری تاکنون بازدهی 52درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

شعارسال: شرکت همراه اول بر اساس گزارش عملکرد مهرماه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی 15هزار و 538 میلیارد ریالی شده که این درآمد در مقایسه با شهریورماه افزایش 5.8درصدی را نشان می‌دهد.

 جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت طی 7ماه گذشته به 100هزار و 368 میلیارد ریال رسیده و این درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 26درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این موضوع نشان از ادامه روند رو به رشد کسب درآمد‌های عملیاتی شرکت در این بازه زمانی است.

در جدول زیر روند کسب درآمد‌های عملیاتی شرکت در هفت ماه گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه شده است:

همان گونه که مشاهده می‌شود درآمد‌های اصلی شرکت که شامل درآمد کارکرد مشترکین دائمی و اعتباری بوده که با رشد خوبی نسبت به سال گذشته همراه شده و این بخش از درآمد‌های شرکت عمدتا شامل دو بخش مکالمات و استفاده از اینترنت و دیتا بوده است.

با توجه به روند کسب درآمد شرکت انتظار می‌رود که درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال جاری با بیش از 20درصد رشد نسبت به سال گذشته به بیش از 170هزار میلیارد ریال رسد. همچنین انتظار رشد حداقل 20درصدی سودآوری شرکت را خواهیم داشت.

لازم به ذکر است که سود هر سهم محقق شده شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفند 1397 معادل 1.782 ریال بوده است.

به عنوان آخرین نکته در خصوص این شرکت می‌بایست به این نکته اشاره داشته باشیم که از ابتدای سال جاری تاکنون سهام این شرکت بازدهی 52درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

این بازدهی شامل رشد قیمت سهام شرکت و همچنین تقسیم سود در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بوده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 11آبان1398، کدخبر: 356726، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین