پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در بازدید از روند احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین گفت: ساخت این بیمارستان برای ما اهمیت ویژه دارد و برای تامین اعتبارات آن پیگیری جدی خواهیم کرد.

شعار سال: استاندار قزوین در بازدید از روند احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین گفت: ساخت این بیمارستان برای ما اهمیت ویژه دارد و برای تامین اعتبارات آن پیگیری جدی خواهیم کرد.

 ظهر پنجشنبه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی و ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی از طرح نیمه تمام ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهر قزوین بازدید کرد.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این بازدید گفت: در سرانه تخت بیمارستانی از شاخص های استاندارد کشوری عقب هتسیم و باید نیازها را به سرعت تامین کنیم.

احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین برای ما اهمیت ویژه دارد

وی بیان کرد: سرانه تخت در کشور ۲.۶ و در استان ۱.۶ است و کمبودهای بیمارستانی ما زیاد است.

مهرام تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که بسیاری از بیمارستانها در تملک دانشگاهها نیستند و ما فقط بهره برداری می کنیم به همین دلیل به نظر می رسد تامین تخت بیمارستانی دیگر مستحب تلقی نمی شود بلکه واجب و ضروری است تا نیاز بیماران را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: هدف ما از احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی هم تامین نیازهای تخت بیمارستانی و هم کمک به جابجایی برخی مراکز درمانی و بیمارستانی سطح شهر است تا در ارائه خدمات درمانی و پزشکی با مشکلی مواجه نشویم.

مهرام اظهارداشت: بخشی از کمبودهای پزشکی برای نمونه در بخش نازایی و نابروری هم با ساخت این بیمارستان و نیز بخش های فوق تخصصی هم برطرف می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در واقع بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور و استان است که می تواند نیازهای تخصصی و فوق تخصصی درمانی استان قزوین را در سالهای آینده تامین کند و کاری ماندگار محسوب شود.

احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین برای ما اهمیت ویژه دارد

وی بیان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار در حال ساخت است و در حال حاضر در فاز اول ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در این جلسه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: چند پیشنهاد برای تامین منابع مالی این پروژه پیشنهادمی شود که باید در یک بسته و همزمان پیگیری شود تا نتیجه دهد.

وی اضافه کرد: دریافت وام توسط پیمانکار، واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی و فروش آن، فروش بخشی از بیمارستان بوعلی پس از تغییر کاربری، از راهکارهایی است که می تواند پیگیری و عملیاتی شود.

در ادامه استاندار قزوین گفت: هر چند دولت با تکمیل طرح های نیمه تمام کمتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مخالف است اما این بیمارستان برای ما حیاتی است و باید استثنا شود.

احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین برای ما اهمیت ویژه دارد

جمالی پور اظهارداشت: در هفته آینده در جلسه با دکتر نوبخت و معاون اول رئیس جمهور تلاش خواهیم کرد اعتباراتی برای تسریع در اجرای این پروژه دریافت کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:16آبان1398،کدخبر:4765688،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین